Bugün - 08 Temmuz 2015 Çarşamba
Foto Galeri
Video Galeri
Künyemiz
Reklamlar
Üye İşlem
 Bize Ulaşın
www.cinaraltigazetesi.com Logo
Yalvaç
Resmi İlan
Sağlık
Yaşam
Spor
Siyaset
Eğitim
Gündem
Asayiş
-
Isparta 31°C
Haber Detayları

Yalvaç'ta Bayram sürprizi

AK Parti nihayet adaylarını açıkladı. En büyük sürpriz Yalvaç'ta yaşandı. AK Parti Demokrat Partili Tekin Bayram'ı aday gösterdi

Siyaset Haberi - 31 Ocak 2014 Cuma - 23:03
AK Parti nihayet adaylarını açıkladı. En büyük sürpriz Yalvaç'ta yaşandı. AK Parti Demokrat Partili Tekin Bayram'ı aday gösterdi
Resmi küçültmek için üzerini tıklayın...

AK Parti İlçe Belediye Başkan adayları belirlendi. Yalvaç'ta aday Tekin Bayram olarak açıklandı. İşte ilçelerin adayları:

ISPARTA

AKSU: ADNAN DEMİR

ATABEY: TEVFİK ATASOY

EĞİRDİR: VELİ GÖK

GELENDOST: MEHMET SEZGİN

GÖNEN: AHMET DOĞAN

KEÇİBORLU: YUSUF MURAT PARLAK

SENİRKENT: İBRAHİM EROL DURMUŞ

SÜTÇÜLER: MUSTAFA ÜSTÜN

ŞARKİKARAAĞAÇ: BAYRAM AYDEMİR

ULUBORLU: MEHMET ÜNVERDİ

YALVAÇ: TEKİN BAYRAM

YENİŞARBADEMLİ: YAŞAR GENÇER

 
Anahtar Kelimeler:AK, Parti, nihayet, adaylarını, açıkladı, büyük, sürpriz, Yalvaçta, yaşandı, AK, ,
Kaynak / Editör:Nurettin ARKAN Okunma Sayısı: 5480
 
Yorumlar
*** Yorum Yaz

Yalvaç32()
Yalvacımıza hayırlı olsun
Gönderilen Tarih - 03 Şubat 2014 Pazartesi (21:16)  
tAnGa TuNgA()
SÖVEN DEĞİL SEVEN, AZARLAYAN DEĞİL BUYUR EDEN. BİR BELEDİYE BAŞKANI İSTİYORUZ. ZULUM SONE ERSİN YETERİN ARTIK.
Gönderilen Tarih - 02 Şubat 2014 Pazar (22:15)  
paşa()
Mücahit gülcan bu işe son noktayı koyar ..
Gönderilen Tarih - 02 Şubat 2014 Pazar (12:47)  
yalvaçlı()
slm herkeze kapak olsu nasıl tekin bayram oldu olamaz diyenler catlası başkan tekin bayram
Gönderilen Tarih - 01 Şubat 2014 Cumartesi (12:47)  
esnaf()
akp hayatının yanlışını yaptı hizmet gelecekse destekleriz diyorlar tekin bayramı seçerken hizmeti düşünmedilerde akp den aday oluncamı hizmet aklına geldi bu milletin yazık yazık yalvaca ben bunda bir hayır görmüyorum
Gönderilen Tarih - 01 Şubat 2014 Cumartesi (17:45)  
KEMAL ÖZKANLI()
tek kelime ile yazıklar olsun tekin bayram siyaset kurdu 6 tane ak partili adayı ezdi geçti.artık ilçe yönetimi onurlu bir duruş sergileyip istifa etmelidir.yönetim istifa etmez ise tekin bayram ile danışıklı döğüş yapmıştır. halep orda ise arşın burada ey akparti vekillleri uyanın bu gün ithal belediye başkanı ithal eden parti yarında vekil ithal eder uyanın gafletten ?
Gönderilen Tarih - 01 Şubat 2014 Cumartesi (15:55)  
esnaf()
sel gider kum kalır ama Tekin Bayram nerede kalacak seçimden sonra merak ediyorum
Gönderilen Tarih - 01 Şubat 2014 Cumartesi (14:42)  
vatandaş()
çok yazık etti akp kendine ve itibarına. akp bundan sonra benim için bitmiştir.
Gönderilen Tarih - 01 Şubat 2014 Cumartesi (12:40)  
YALVAÇLI()
Ah osman çiftçi ah mafettin yalvaçtaki Akpartiyi bak şimdi gör memnunmusun şimdi.umarım yönetimin ve sen mutlusundur.
Gönderilen Tarih - 01 Şubat 2014 Cumartesi (12:13)  
Yalvaçlı()
Sevgili Başkanım Hayırlı uğurlu olsun. Çalışkan bir başkanla iktidar buluşması Yalvaçı çekim merkezi yapacak ve büyük hizmetlere imza atılacağını inancımız sonsuz. Sen Yalvaçı Yalvaç da seni ve AK Partiyi ok seviyor.Bütün herkesi kucaklayacağına inanıyor. Rabbim yar ve yardımcınız olsun
Gönderilen Tarih - 01 Şubat 2014 Cumartesi (12:12)  
reis()
Bu durum nekadar vahim bir durum ...akp yalvaçta bitmiştir ...mücahit gülcan a hayırlı olsun başkanlık
Gönderilen Tarih - 01 Şubat 2014 Cumartesi (12:11)  
adım yok()
Değerli Yorumcu hakaret içerikli yorumlara sitemizde yer verilmemektedir.
Gönderilen Tarih - 01 Şubat 2014 Cumartesi (12:11)  
huyuklulu ()
bu akp merkezi ile il ve ilce teskilatlarinin hic bir bagi yok merkez ne derse teskilatlar kuzu gibi he diyor sayin tayyip padisah olmus vezirlerine veriyor emri onlarda uyguluyor adam akp ilce teskilatiyla yillardir dusman ama akp den aday helal olsun tekin bayrama arkasi bayaga kalinmis
Gönderilen Tarih - 01 Şubat 2014 Cumartesi (01:27)  
yasin()
Yalvaçlı iktidarın gücünüde arkasına alarak bu tarihi fırsatı kaçırmamalı.Ben Yalvaç'a hizmet gelsin istiyorum diyen herkes Ak Parti çatısı altında toplanmalıdır.
Gönderilen Tarih - 01 Şubat 2014 Cumartesi (01:27)  
içim kan ağlıyor()
yahu kardeşim buraya öyle şeyler yazmak istiyorumki yayılanmayacağını bildiğim için yazmıyorun ALLAH aşkına bile birisi anlatsın benim cahilliğime verin yalvaçta a 6 aday varken ak parti tekin bayramndan ne kadar kormuş ki 10 yıldır ak partiye etmedik hakareti bırakmayan vekilleri yeren yere vuran partiye üyeliği olmayan adamı seçime 2 ay kala partiden aday gösterdiler öyle ya bu siyaset amatör düşünmeyeceksin çok çalışana değil kazanacağını bildiğine vereceksin ben de diyorum ki bugünün yarını da var sen kendi adamlarını küstürür sen yarın sokak ta adam bulamazsın sözüm ona bu kararı alana bir çift sözüm var tekin bayram kazanırsa kimsenin göremediğini gördü tekini seçtiyse tebrikler kaybederse 76 milyonun vebalini zor taşr
Gönderilen Tarih - 01 Şubat 2014 Cumartesi (01:26)  
hüseyin aksoy()
Yıllardır Tekin Bayram düşmanlığı eden akpli arkadaşlar ile, yıllarca akp düşmanlığı eden Tekinciler ne yapacak şimdi???Çok merak ediyorum???
Gönderilen Tarih - 31 Ocak 2014 Cuma (01:26)  

Diğer Siyaset Haberleri
Yalvaç'ta seçim sonucu
Partimizden ayrılan yok
Milletvekilleri sözünde durdu

Milletvekilleri sözünde durdu
AK Parti’de birlik ve dayanışma yemeği
Bayram. “CHP’ye çalıştığımı kim söylüyorsa şerefsizdir”
Sarıoğlu suçlamaları yanıtladı
SİYASET KAZANI
En Çok Okunanlar